är tyyp hos mamma nu!<3

heej på er! idag ha jag tyyp bah varit hos mamma elle jag och min bruur åkte hit ungefär 14:02. sen har jag lagt in lite musik på datan och ätit hemma gjord pizza. mmm.. de va as gott.
men som ni vet så har jag juh data förbud så jag kunde inte skriva nånting igår som ja ville. men de blev iaf en bra julafton,    

                        jag fick: koss (blåa)
                                    Idol Eriks skiva<3
                                    ett wii hos pappa (har hos mamma)
                                    wii spel och tillbehör
                                    ps3
                                    parfym
                                    skor (as snygga)
                                    en skita bra mascara
                                    svarta benvärmare
                                    en till parfym:p
                                    FRIDA prem. 14 nr
                                    mic-stativ
                                    hårinpackning
                                    kläder
                                    och en till parfym:P haha
                                    mm ja .. de va tyyp allt elle kanske lite till elle de a lite te men orkar inte skriva allt:p haha<333♥ men måste tyyp dra nuh men syns väl nån gång. hej dåee<333♥ pussizz..
 

Kommentera här gullunge♥
Postat av: Emma

Vf får du utegångsförbud hela tiden typ? x'D

<3

2009-12-26 @ 22:00:11
URL: http://empoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0