bowlade med innebandylaget och hade bäst!<3

heej på er! idag vet jag faktist inte vad jag ska göra.. nån som vill va kanske?. jag har precis vaknat och e tip skit pigg:). ska väl gå ner och äta lite snart. men först ska jag lägga in lite bilder när vi va och bowlade med innebandylaget. de va verkligen bäst asså!

amanda och jenni som ska köra<3♥amanda som dricker lite pepsi:p<3♥jenny ska köra nu och hon ägde<3♥miin lilla jenny<3♥melinda,emma och julia<3♥johanna och amanda<3♥jenny och jenni<3♥julia,jossan,amanda och johanna<3♥jenni,frida och melinda<3♥julia,amanda,johanna,melinda,ronja, jenni
 miin söta lilla jenny<3♥

 

nu har ni lite bilder! harre bäst!<3♥


Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0