heej och välkommen till men nya blogg!<33

heej alla mega söwta bloggare! jag hade en blogg förut fast tog just bort den. men men nu har jag den hära och vill jätte gärna att så många som möjligt vill läsa den.:) i min blogg ska jag skriva lite om mitt liv och vad jag har gjort under dagen och tiep på kvällen och så.. och tiep massa mera sakar så jag hoppas att ni vill läsa den.:) om jag inte skriver de ni vill läsa om så kan ni kommentera om dom sakar som ni vill att jag ska skriva om. så att de blir roligare för er som läser! :) idag har jag inte gjort så mke, mest datan idag tror jah! elle jag sitter tiep alltid vid datan men iaf.:p har väl chattat lite och så... men just nu sitter jag på mitt rum och bah skriver i bloggen! haha skita kul juh!:P xD yeeess! imorron har jag ledigt ifrån skolan:) fett nice juh!:p men nu vet inte jag vad jag ska skriva mer så nu säger jag hejdåe!<333♥  

                                                                                                 puss på er!<333

 

haha här har ni en liten bild på mej:)♥

                                                                                                                                 


Kommentera här gullunge♥
Postat av: Bullen och PiiaaWhhoo

Gumman man ska inte ha fågelskiiiiit det är sååå 09! :O

2009-12-30 @ 17:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0