åhh...

chacha bloggen!

åhh... asså igår trodde jag de fanns ett hopp att de nt skulle bli mer snö, att de skulle börja bli vår och somma och sånt. men vad händer?... jo de börjar SNÖA och de är fan nt bra. haha asså jag vet att jag kan få lite damp ibland men jag är så jävla less (stavning) på snön.
aja får se hur vädret är imorron. de har ju töat (stavning) ganska bra idag, finns nt så mke snö kvar nu, men man vet ju aldrii ifall de blir så här imorron också. men de hoppas jag att de nt blir:).
just nu sitter jag på mitt rum och ja.. skriver på bloggen som ni kanske märker och lyssnar på ♥Justin Bieber♥
HAN ÄR BÄST, SNYGGAST OCH MIIIN!!!!♥♥♥♥

hare bäst!<33 pusspuss♥

 

 


Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0