är hos mamma nu (:

hej på er!

nu har jag kommit hem till mamma o snart ska klippa mej :)
åt precis en glass hehe fett gott ;P
dagens planer är väll att kl.13.30 ska jag klippa mej, o sen efter de så ska ja upp till lägenheten o fixa mej tills ikväll :D för då vet ju tyyp alla va jag ska göra :P haha
ehh.... ja.. nu vet ja nt va ja ska skriva :S
hmm..... ajuste! jag skulle ju visa hur mitt hår blev x)
haha de blev nt snyggt men aja :S
fast man kanske nt ser så bra på bilderna, de är bah driv bilder så att ALLA vet! x)
o om ni undrar vrf ja nt tar nya bilder, så ska jag berätta för er att min mobil är lite konstig, den fuckar upp sig:/ så om ni skickar eller har skickat så kansk ja nt svarar/svarat.
men nu ska ni få bilderna.. kolla o njut!.. eller ni kommer nt njuta, de är tyyp grönt o grått o blonda slingor o.. ja, jag vet nt riktigt va de är för färger men aja många olika äre iaf x).








Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0