är i Bålsta nu

chacha bloggen!

nu sitter jag hos min farmor o kollar facebook mm.
snart ska jag gå ti träningen så kan nt skriva så mke men skriver nog lite mer när jag har kommit hem.
innan träningen så ska vi i laget spring ute. jag vet nt riktigt vart vi ska springa men förra onsdan så sprang vi ti västerängsskolan, nt så långt kanske men de va lite jobbigt när man har problem me knät:/.
hoppas de blir lite fler på träningen idag, förra veckan så va vi 7st tror ja. fast de är ju tyyp hela laget:P haha
vi är kanske 11st i hela laget så om nån där ute vill prova på innebandy så kom o träna me f-96 valhall IBK. :)
tränings tiderna är

Måndagar: kl.19.15 i Fridegård
Onsdagar: kl.19.15 i Fridegård

de är väl ganska enkelt att komma ihåg?
sååå.. istället för att sitta frammför tv:n så kom o träna me hos. vi behöver folk!
aja nu ska jag gå ti träningen, hare bäst!<33 pusspuss♥

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0