go´natt<3

chacha bloggen!

jag tänkte att jag skulle börja dejta kudden snart, måste ju va pigg o taggad tills slutspelet:D
men jag är nt så trött så jag ska nog kolla lite på tv så somnar jag nog sen nån gång.
men men skriver mer imorron, både innan o efter matcherna:)
ni måste ju veta hur taggad jag är först o hur de har gått sen. men nu ska jag tvätta bort sminket o borsta tänderna, ska ti tandläkarn tyyp 19 april :$ hehe jag kommer tyyp få panik innan, jag HATAR tandläkare!!! asså de är samma sak me sprutor o clowner :$ hehe jag e skita rädd för de, obs jag höll på att glömma STÄDTANDER
haha nu vet ni nåra grejer jag är liv rädd för:$ kan skriva mer om de nån annan gång.:)
godnatt<33 hare bäst!<33 pusspuss♥ 

Kommentera här gullunge♥
Postat av: Big-B

Lycka till på matchen (:

2010-04-10 @ 00:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0