haha kolla!!

chacha bloggen!

nu är ja på facebook och Axel skriver te mej heeeela tin! haha nu ska ni få se va han skriver.

axel: min kompis gillar dej

victoria: vem?!

Axel: du får ta reda på de

victoria: men säg!

Axel: varför

victoria: för ja kanske vill veta

Axel: du vill inte prata med mej varför ska jag säga de för

victoria: för ja vill veta om de är en te störd person som följer efter mej

Axel: jag är inte din kompis ha ta reda på de själv

victoria: okeej

Axel: om du vill veta de jag vill inte säga de i facebook

victoria: dårå?

Axel: därför

victoria: varför

Axel: för då om ja säger de då dödar min kompis mej

victoria: men måste han veta de elleh??

Axel: han kan kolla väm ja skriver me

victoria: men och!

Axel: om jag säger då får du lova mej en sak

victoria: vad??

Axel: lova du

victoria: vad ska jag lova??

Axel: hans namn börjar på R

victoria: ja, men de säger ju mke, SÄG!!

Axel: okej men först kan vi ses på måndag
han vill ha sex

victoria: men säg te honom att han e TÖNT!!

Axel: okeej kan vi ses nån da

victoria: NEEJ

Axel: okeej sötnos

victoria: men säg nt sötnos te mej

Axel: okeej 

victoria: men säg vem de är?!

Axel: han heter Rex.....

victoria: men tönt!!

Axel: kan vi träffas på måndag?

victoria: men NEEJ... jag vill fortfarande nt träffa dej!!!

Axel: okeej tönt...

victoria: ah.. bra att du säger tönt istället för sötnos te mej.

Axel: gå och pussa din pojkvän

victoria: okeej

Axel: mmmm...




haha visst verkar han dum i huvet, elleh han verkar nt, han e de!!!!
men men får se om de är en te idiot som förföljer mej nu... snälla hjälp mej nån!!!!!! ;O

hare bäst!<33 pusspuss♥


Kommentera här gullunge♥
Postat av: Andreas

jag kan hjälpa dig <3

2010-04-05 @ 14:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0