HAHA läs nu va Axel skriver ti mej!!

chacha bloggen!

om ni tror att de som Axel skriver ti mej är slut så tror ni fel. här ska ni få läsa va han skriver nu på fb.

Axel: tja

victoria: vad vill du??

Axel: derru

victoria: ehh... okeej??

Axel: hur mår din kille då??

victoria: dumpade honom

victoria: varför undrar du alltii hur han mår??

Axel: får jag man undra

victoria: huh??

Axel: kär
        heter din kille Justin

victoria: nej??

Axel: va heter han då??

victoria: men jag sa ju att jag hade dumpat honom så har ingen kille nu!

Axel: tråkigt da

victoria: nej

Axel: varför inte?

victoria: för att

Axel: har du barn eller

victoria: va?? nej varför skulle jag ha de??

Axel: du passar som mamma

victoria: ??

Axel: ha ha ha de låter som du har en barn

victoria: ett barn heter de

Axel: ja ok jag fan inte bry mej om du har knullat med en kille

victoria: huh??

Axel: din tuttar är stora ha ha

victoria: hur fan vet du de??  o de heter dina nt din!! lär dej svenska!

Axel: fan dra da hora, vem vill ha dej

victoria: men säg nt hora ti mej!

victoria: du vill ju tydligen ha mej o du är nt den enda ska jag säga ti dej

Axel: haha säger vem??

victoria: du??

Axel: ååå

victoria: ??

Axel: ja, jag vill ha som fan

victoria: jag märker de

Axel: ja ok

victoria: mm

Axel: <3

victoria: men sluta skriva hjärtan ti mej!!

Axel: okej älskling

victoria: men käften!!

Axel: nä

victoria: jo

Axel: nä

victoria: men jo sluta!

Axel: varför du är kåt på mej

victoria: va?? nej de är ja nt!!

Axel: jo säg alvalit

victoria: ah de e de jag säger nej de är jag nt kan du läsa??

Axel: vem vill du knulla me

victoria: bry dej nt

Axel:me mej å kom då

victoria: men skabb!!!

Axel: vist är du

victoria: ah så jag undrar varför du vill ha mej

Axel: du snygg då inte nu

victoria: men skriv ren svenka

Axel: är du kär i rakan

victoria: vem är de??

Axel: du har prata med han

victoria: neej??

Axel: han bor nära dej

victoria: ??

Axel: han sa att du bor i

victoria: bor i??

o sen loggade han ut, haha visst är han STÖRD!!
men men hare bäst!<33 pusspuss♥


Kommentera här gullunge♥
Postat av: filippaa'

Vilken jävla mupp x)

2010-04-09 @ 13:32:44
URL: http://filippaasyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0