har kommit hem från träningen nu

chacha bloggen!

nu har jag duschat och snart ska sätta mej i bilen.
yeess!!! har slutspel på Lördag:D skita rolit :D!! jag är jätte glad att vi nt kom sist i serien men de visste jag att vi nt skulle göra. vi är faktist (stavning) bra, eller ja mena BÄTTRE än bra och då e vi bäst!! :D :)
haha men skriver mer om de nån annan gång, ska hem nu o jag vet nt om jag skriver mer när jag kommer hem. men vi får se, de märker ni. men innan jag avslutar de här inlägget så tänkte ja bah säga att jag har världens bästa mamma!!:D vet ni varför?...
jo de är för att jag ska få en ny målvakts hjälm:D men de är nt bah därför hon är bäst,
de är för att hon alltii finns om de är nått. jag älskar dej, fast vi bråkar o nt kommer överens, men jag älskar dej endå, o du kommer alltii finnas i mitt hjärta. o du ska veta att ja lever för dej. skriver mer imorron.
hare bäst!<33 pusspuss♥ o en extra puss ti dej mamma<3 love u<33

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0