innebandy turneringen:)

chacha bloggen!

innebandy turneringen gick hur bra som helst.
vi förlorade nt en enda match:) tummen upp för de!:)
så vi kom ti final för vi vann mot röd me 6-3.
så de gick jätte bra:)
fast jag va lite ovan me nya hjälmen men jag vänjer (stavning) mej nog om ett tag:)
ikväll har jag träning som vanligt på måndagar.
så de blir innebandy för mej hela dan:P haha men nu ska jag packa upp min innebandy väska innan träningen så de hinner lufta lite:P hare bäst!<33 pusspuss♥

Kommentera här gullunge♥
Postat av: johan

Du var fett bra

2010-04-13 @ 16:58:18
Postat av: victoria

ttack du:) detsamma :)

2010-04-13 @ 22:07:17
URL: http://helenaslillasyster.blogg.se/
Postat av: johan

Tack

2010-04-14 @ 14:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0