klippt mej :D

heeeej alla söta :D

som ni har märkt så tycker jag att de blev lite väl mke "chacha bloggen"
så jag har lite olika nu :P
jag har precis kommit från frisören o de blev otroligt bra :D!!
om man har världens bästa frisör så har man ;)<3
jag blev verkligen jätte nöjd:) Malin heter hon som klipper mej hela tin o hon e grym!!!! o de lovar ja på allt!
jag ville nt klippa så mke så de blev bara topparna men de blev snyggt ändå :) (y)
jag har osso fixat mej till ikväll, men jag ska väl få i mej nått o sen ska jag ringa Amanda så ska vi träffas o va vid brasan :D
Yeess!!! de är fint väder iaf så de får man va glad över!! :D (y)♥
o gissa va jag ska köpa ikväll?? ...... SOCKERVADD!!!!!! :DDD I love the !!!! :DDDD
men nu ska jag gå o fixa lite käk :D pusspuss♥




Kommentera här gullunge♥
Postat av: Amanda

Du dissa mej när vi skulle te brasan..:(

2010-05-02 @ 18:59:58
URL: http://bbrunettamandah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0