man me kniv runt Futurum :S

chacha bloggen!

jag lovade ju att skriva så gör de nu när jag har tid:)
om jag ska va riktigt ärlig (stavning) så har jag nt gjort ett skit! xD
elleh jo jag har tyyp smsat och suttit vid datan å läst bloggar, men ändå.
ajuste så ringde PJ (jenny) å fråga om jag hade tid att prata en stund. och jag bah ah de är klart, och hon bah, ah va bra för ja går hem. och jag bah vart har du varit? och hon bah vid skolan me Lina, Emma, Elliott,John (stavning) osv... och jag bah va gjorde ni där ? och hon bah börja snacka om att polisen kom o att de gick en man me en kniv runt skolan (orkar nt berätta nu för jag är trött) men iaf så tyyp innan polisen kom så va tyyp Elliott och John uppe på taket o tyyp innan de så va de tyyp en kille som sa "gå nt dit!" för han visste tyyp att de va en man me kniv där elleh va de nu va... och så hade han elleh vem de nu va larmat polisen.
jag tror de va så, elleh jag vet att de va en man me kniv där men nt så mke om va som hände när polisen kom och så...
aja nu kommer jag nog nt skriva mer idag, men imorron kommer jag skriva massor hoppas jag.:)
hare bäst!<33 pusspuss♥


Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0