mysig tjejkväll♥

chacha bloggen!

förlåt att jag nt har skrivit så mke men har verkligen nt haft lust.
igår så va jag hos Hanna och de va supe kul!:D
vi skulle ju ha en tjejkväll me alla tjejer i klassen, och dom som kom va: Hanna så klart ;D, Melinda,Helena,Maria,Mia,Carro,Anna,Natta,Dina, och deras kusin, Ida,Mathilda, och jag:)
vi åt kyckling och pomes, och drack läsk.
sen till efterrätt så åt vi kladdkakan som Ida hade bakat:) den va grymt god:)
och så hade vi grädde till.
och sen fick jag och Helena för sig att vi skulle ta lite kyckling och ha grädde på, och de va faktist gott, men vi provade me tyyp allt, Ostbollar, kyckling, pomes, och ja.. lite sånt.
men sen så fanns de tyyp florsocker osso, så vi provade de me kyckling och de va så jävla gott!!! ni måste smaka de nån gång;P
sen kollade vi på film, fast läsken skulle nt räcka till alla så jag, natta,maria och helena sprang till centrum men sen när vi tyyp va framme så hade natta tappat pengarna, så vi fick gå och lite efter dom, HAHAH!
sen hittade natta dom :)
ah de va den kvällen:)
ajuste.. medans jag kommer ihåg så skulle jag bah säga att jag har tonat håret:/, och jag blev nt alls nöjd..
asså de blev skita mörkt, men jag ska sätta i lite blonda slingor nån gång så kanske blir bättre då.
men nu har jag inget mer att skriva,
hare bäst!<33 pusspuss♥

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0