nu börjar Axel skriva igen!

chacha bloggen!

assåååå... kan nt Axel bah sluta skriva ti mej!? aja men nu ska ni få se va han skriver.

Axel: vad gör du

victoria: varför vill du veta?

Axel: för jag vill

victoria: varför?

Axel: därför har du e mot de eller

victoria: ehh.... ja??

Axel: nä tro inte jag på

victoria: tror gör man i kyrkan

Axel: nä

victoria: jo

victoria: va gör man i kyrkan då?

Axel: dö

victoria: va?? haha man dör nt i kyrkan?

Axel: jo de gör du

victoria: ?? eh.. nää??

Axel: vem vill du knulla me

victoria: men bry dej nt!

Axel: jo jag bry mej

victoria: jo ja märker de

victoria:  asså om nt du slutar så anmäler jag dej för att du förföljer mej o håller på

victoria: så passa dej

Axel: okej förlåt da

victoria: nä



sen orkade ja nt snacka mer me honom, haha xD hare bäst!<33 pusspuss♥

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0