nu har jag tränat

chacha bloggen!

nu sitter jag vid datan o kollar bloggar o så...
har duschat precis och är ganska trött.
haha jag o PJ (jenny) har fan sprungit as mke idag;P
kolla nu ska jag berätta från vi träffades o hur vi skilldes åt ;P haha xD
kolla, först ringde PJ mej o fråga om vi kunde träffas o då sa jag tyyp ja.
o sen smsade vi lite men efter ett tag ringde hon igen o frågade om jag kunde möta henne i centrum backen, o ah.. så klart man säger ja, man vill ju nt svika sin PJ ;) (a)
och sen möttes vi o så gick vi te centrum o köpte energi dryck o chips, haha de va fett gott (a)
så vi gick te nån kulle o satte oss där:P haha vi hade fett kul tills PJ såg en mask... o vad jag jag??.. jo jag får tyyp panik haha :S men sen så gick vi te min farmor o hämtade  min innebandy väska o sen drog vi te innebandy hallen. men på vägen dit så köpte vi en te energi dryk o sen gick vi dit, men tyyp halv vägs te hallen så ringde danne o sa att han tyyp såg mej, och då ska jag ah okeej o så gick jag o PJ dit :) haha  men sen gick dom så vi hade fett tråkigt, och så va de tyyp två timmar kvar tills träningen började, så jag o PJ gick o lämnade väskorna i hallen o så sprang vi tyyp upp te pia, och sen ner, och sen te västerängen och tillbaka så vi va fett trötta men sen hade P-96 träning och dom va jätte nåra så vi fick va me en stund tills vi skulle ut o springa me laget :S haha så vi sprang te västerängen igen:P haha fett jobbigt :P och sen hade vi vår träning, och sen när den va slut så va jag me på damernas träning osso, så de blev mke träning idag för mej:)
haha men men nu ska jag gå o dejta kudden, sov gott♥ hare bäst!<33 pusspuss♥


Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0