slutspel på Lördag

chacha bloggen!

nu sitter jag bah o nt gör så mke, tänker mest på hur de kommer bli på Lördag.
har slutspel i innebandy då o i första matchen (kvartsfinal 3) spelar vi mot Sten Sture klockan 11.30 i Allianshallen B.
sen får vi se hur de går men de får ni veta när jag har kommit hem från uppsala. :)
sen på Måndag när skolan börjar igen ( längtar nt!) så har jag innebandy turnering i skolan, ska stå målvakt så är liiiite nervös men de går nog över:P haha jag vet nt varför jag är nervös men de är nog fram tills Lördag osso.
men men nu ska jag va lite me mamma o bruur.
jag vet nt om jag kommer skriva mer sen men om nt så skriver jag go'natt alla söta läsare♥
hare bäst!<33 pusspuss♥

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0