Träning snart

chacha bloggen!

snart ska jag äta så de smällter lite innan träningen xD haha elleh jag vet nt va man säger men aja, sak samma xD
sen efter träningen så ska jag väl hem å duscha och sen gå å lägga mej :P
och som ni vet så va jag ju hos tandläkaren nyss, och de gick faktist bra :) har oroat mej liiite i onödan:/
men jag hade inga hål så de va ju skönt.. jag hatar att laga hål så nu hade jag tur.
och jag slipper tandställningen, men om jag tänker efter så skulle jag vilja ha:/ asså jag vill ha tyyp perfekta tänder när jag blir äldre.. fast hon sa att jag skulle va nöjd me mina tänder:) så tummen upp för de :)
aja nu ska jag äta lite :) skriver mer efter träningen om jag hinner annars skriver jag mer imorron:)
hare bäst!<33 pusspuss♥

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0