Visste ni de här om mej ? ;)

* Jag har lockit hår ^^

 

*Jag HATAR skolan (haha de visste tyyp... alla ? ;s

 

* De bästa jag vet är att sitta vid datan, smsa, och va mäh kompisar/pojkvän♥

 

* Jag är halvfinsk

 

* Jag har skostorlek 37/38

 

* Jag vill bli frisör

 

* Jag har inga pengar på mobilen (bajs... -.-)

 

* Jag är mörkrädd

 

* Jag är höjdrädd

 

* Jag gillar nt pepparkakor..

 

* Jag tycker julmust är godare än påskmust ;S haha

 

* Jag är en perfektenist (stavning?) :S haha

 

* Jag kan nt rita (a)

 

* Jag älskar innebandy (L)

 

* Jag har varit på sjukhus tyyp 100 ggr, och jag lovar, jag överdriver nt..

 

* Jag är busig ;)

 

* Jag ÄLSKAR musiik :D

 

* Jag vet va jag sa köpa till Emelie i julklapp ^^

 

* Jag har ur USELT självförtroende

 

* Jag har gått om en klass

 

* Jag plattar alltii håret!


 old pic!


Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0