är sjukt trött..

chacha bloggen!

Nu är jag sjukt trött så de ska bli skönt att krypa ner i sängen och bah somna.
Men kände att jag behövde skriva lite först.
Igår hade ja ju match, och de gick faktist jätte bra, fast vi förlora med 5-1 men vi spela otroligt bra!:D<33 och föresten så är Morgongåva ganska bra, så om vi inte skulle spela så bra som vi gjorde så skulle vi ha förlorat med mycke mer.
och sen när jag kom hem från matchen skulle vi ha 1-års kallas för min lillebruur. så de kom fett många hit och jag som skulle duscha och fixa mej, assa de kan ta.. ja jag vet inte hur länge:P men jag skynd mej lite så jag hann bli klar innan alla kom iaf:P<33 ne men nu ska jag nog gå och dejta kudden. godnatt alla sötisar!<33

hare bäst!<33 pusspuss♥

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0