en mysig dag med familjen<3

chacha bloggen!

Idag har de varit en såndära mysdag med familjen. Eller vi har inte gjort så mke men vi va tillsammans tyyp hela dan och de va så mysigt att känna att man va sammlade. ja.. jag vet inte hur jag ska förklara men hoppas att ni förstår. hmm.. vad har vi gjort.. de började väl med att jag vaknade som jag alltii brukar göra. och kanske inte på världens bästa humör heller men men pappa är väl van:P haha.
sen kom pappa upp och sa att jag skulle gå ner och äta frukost.så jag kom väl ner strax efter han hade sagt till mej. sen åt jag tyyp en macka på en halv timme:P haha jag vet att jag äter segt men vad ska man göra om man inte vill ha.:p jag vill helst hoppa över frukosten men är tvungen att äte lite iaf.
sen när jag hade ätit upp så gick jag upp på mitt rum och fixa mej lite. sen efter tyyp 3-4 timmar kanske så va jag klar. haha men jag hade fortfarande pjamasen på mej så när jag kom ner frågade pappa vad jag hade gjort på dom timmarna jag va på mitt rum. och jag bah tyyp fixat håret och sminkat mej:P haha han bah okeej,
och sen efter nån minut sa han att vi kunde se på film om jag ville för de fanns tyyp inget att göra. och vi som hade hurt filmer igår också så de va ju perfekt:D så då såg vi på "flickan",I "love you man" och nån Walander film(stavning) som min lillebruur ville se. så dan slutade med att vi hade de bäst. men nu är jag jätte trött så ska väl sova lite nu. godnatt och sov gott, skriver imorron igen. hare bäst!<33 pusspuss♥

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0