En konstig gubbe..

chacha bloggen!


inte gjort så mke idag. va precis ute me hunden för att gå och handla me min bonusmamma, och då skulle jag stå utanför och vänta me Kelly (hunden) och då kom en konstig gubbe, haha han bah vad är de för ras? och jag bah leonberger (stavning) och han bah va as konstig haha han bah vad är de för ras? jag bah eeh..fortfarande en leonberger, han bah okeej. sen sa han vet du vad jag har? jag bah nää, han bah en katt, jag bah jaha, och han bah vet duh vad jag har haft då? jag bah nää, han bah en hund, jag bah jaha kul för dej då. han bah aa sen efter kanske 1 minut så sa han vad är de för ras? jag bah men jag sa ju de förut han bah ja jag vet men vad är de för nått? jag bah en hund? elleh vad menar duh? han bah men vad är de för ras? jag bah men är duh blondin elleh?  han bah nää men jag va de när jag va lite och så började han prata om hans barndom:P haha och jag bah stog där och tyyp höll på att somna:P och sen helt plötsligt sa han är de din hund? jag bah aa.. han bah tycker du de e fint väder? jag bah lite, han bah okej, och sen sa han vill duh veta vad min katt heter? jag bah nää han bah okej vill duh veta vad min hund hette? jag bah nää jag behöver inte den informationen. han bah okeej sen bah gick han.

haha snacka om att han va konstig.. helt borta asså:P haha men nu ska jag dra! hare bäst!<33 pusspuss♥passar på att ladda upp en bild på hunden♥


Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0