tv:n brann inatt tyyp:(

chacha bloggen!!

vill ni veta en sak?... inatt brann min tv, läskigt! jag kollade på film på kvällen och sen stängde jag av den. men när jag såg filmen så hade den visst redan börjat att brinna så jag märkte ingenting fören kl.08.00 tyyp för då vaknade jag med världens huvudvärk. och märkte att de va helt grått av rök i mitt rum. blev fan as rädd aså.
inte min tur dag idag asså för allt va tyyp förstört i rummet, allt stank rök:(  men men får väl en ny snart.


VA MED MAMMA OCH HANDLA LITE KLÄDER!!<3
                                                                                                                                                                       

 efter allt arbete med städning i rummet så ringde min mamma och fråga om jag kunde komma ner te jakobsbers centrum. och de kunde jag tyyp:P men fanns tyyp ingenting som jag ville ha, men hittade lite saker iaf.:) kan lägga in kort ikväll om jag hinner men om inte så lägger jag upp lite bilder imorron. hare bäst!<33 pusspuss♥






Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0