haha bästa dan ever igår!! xD

heej bloggen, vaknade fett tidigt o kunde nt sova om:/ (såå typiskt mej -.-)
dagens planer skulle ha varit att jag skulle följa mäh Amanda till stan, men skulle visst åka till grönan, hehe
så de blir inge stan mäh Amanda :/
jag som ville..
menmen kanske nån annan gång ?

IGÅR:

Haha ni måste bah läsa va jag och Helena gjorde igår xd.
Först så smsade jag på morronen, och fråga om hon ville va.
Och han bah ah kan väl va ett tag :)
sen så träffades vi tyyp i centrum tror jag :S
hehe, sen gick vi till "Godis Hjärtat" för att köpa dricka och Helena skulle växla lite pengar :)
sen satte vi oss på en bänk, och jag drack lite av min dricka, men sen gick vi till henne för hon skulle lämna pengarna, till sin bror tror jag :P
och när vi kom fram, så va ingen hemma, så vi satt där utanför henne på gräset, så de hände nt så mke.
sen kom hennes bror och han gick in.
sen hade nt helena nyckeln mäh sej och han hade låst dörren så vi kom nt in xd
haha.
så vi vänta en stund och sen lämnade vi pengarna och så tänkte vi gå till kalmarsand, men vi hade tyyp inga pengar till buss så ringde min farfar o frågade om han jobbade, och de  gjorde han, men han bah gå förbi farmor så ska ni få lite pengar. och så gick vi dit, och så frågade hon om vi ville ha något att dricka, och vi sa ah, och drack lite juce (stavning ?) sen rågade hon om vi ville ha lite tårta, för hon hade kvar från hon fyllde år ( 1 juli) så vi åt först en liten bit, sen sa vi tyyp att de va oartit att lämna mat, så vi måste äta allt xd
haha, jag vet att vi är knäppa! xd
så vi va as mätta :S
hehe, sen gich vi till bussen, och åkte till kalmarsand,
når vi kom  fram så satte vi oss i solen och tyyp nt gjorde nånting, sen gick vi till bryggan och satte oss där, och doppade fötterna,
sen köpte vi glass, och nt gjorde så mke,
sen kom tyyp Engberg och Marcus.
men dom åkte tyyp på engång,
och vi satt tyyp och skratta hela tin xd
sen åkte vi hem, och så hoppade vi av vid "kalmar livs"
och åt pizza,
sen åkte min farfar förbi, så då fick vi skjus hem till mej, och så skulle jag bah byta kläder, sen skulle jag och Helena till centrum igen, när vi kom till centrum, så va de fullt mäh killar där :$ haha
vetifan va alla gjorde där asså :P xd
men vi gick o köpte monster och sen gich vi hem till helena, och skulle lämna hennes väska.
men på vägen dit, så satt Laura, och Amanda, på en bänk, så jag stannade mäh dom och helena sprang hem och lämnade väskan :)
sen gick Laura, och jag satt kvar mäh Amanda så väntade vi på helena.
när hon kom så gick vi till centrum igen för Amanda ville ha glass xd
så vi gick dit och satte oss tyyp nånstans :P
sen skulle Amanda hem och äta, så vi följde mäh henne.
sen satt jag och helena och väntade på henne.
sen kom hon ut, och blablabla.. xd
haha vi va lite cp igår så orkar nt skriva allt xd,
sen åkte jag hem och satte mej vid datan :)
De va allt som hände igår xd
nice va de iaf xd


kraam!♥

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0