haha läs om min jobbiga resa xD

heej bloggen!

Sitter ensam hemma, och tyyp nt gör så mke..
Men jag har as tråkigt så tänkte skriva lite om min jobbiga Norge resa xD



De började mäh att vi vaknade hemma som vanligt.
Sen åkte vi tyyp 8:a tror jag :S
Och vi va tyyp framme 4 eller nåt sånt, så vi hade tyyp åkt hela dan :P
När vi klev ut ur bilen så packde vi ut all packning, och sånt,
Stugan va jätte gulli och de va verkligen jätte mysigt, men vi såg tyyp nt en enda människa där, så de va lite tråkigt att de va så öde där..
På Måndan så gjorde vi nt så mke, eller jag kommer nt ihåg men iaf :S
På tisdan så åkte vi nog o bada i en simhall för de va nt så fint väder så vi kunde nt bada ute:/
På onsdan så Kommer jag nt ihåg va vi gjorde:S
Men jag tror de va på Torsdan som vi bestämmde oss för att åka till sverige igen, för de hade nt varit bra väder på dom där dagana vi va där, så vi åkte till en camping i Karlstad, Jag och Linnea gick runt där på campingen och hade de skoj ;)
Vi badade och hade skoj :)
Sen på Fredags kvällen så spelade vi fotboll, fast jag stukade (stavning) foten riällt så foten blev blå och svullnade upp:/
Gör jävligt ont fortfarande:S
Sen på Lördan så regnade de så vi hade planer på att åka hem helt och hållet.
Så på lördas etermiddan så åkte vi hem.
Och nu är jag hemma och nt gör ett skit xD

Kommer bilder senare



kraam!♥

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0