Lady Gaga älskar rykten

Balla Lady Gaga är inte den som låter jobbiga rykten förstöra för henne.
Tvärtom har stjärnan berättat att hon älskar ryktena om att hon skulle vara hermafrodit, eftersom de bevisar hur
hängivna hennes fans verkligen är.
Hon har nämligen tusentals fans på plats vare konsert,
trots ryktena.
De bryr sig inte om jag är man,kvinna,hermafrodit,
homosexuell eller något annat, säger hon.
De kommer för musiken och friheten.
Det är största jag har uppnått i
mitt liv,
att få unga människor att strunta i vad samhället
har lärt dem är fel.
Enligt Gaga själv är
gaykulturen otroligt viktig
för henne och därför
är videon till Alejandro
en hyllning till
hennes gayvänner.
I videon trånar jag efter kärlek från mina
gayvänner - men de vill helt enkelt inte ha mig.













kraam!♥


Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0