mysig kväll ;)

tjuu ;)

Min kväll har faktiskt varit bra och mysig ;)
Eller mysig o mysig, har faktiskt varit ganska social idag, tummen upp för de! (Y)
brukar verkligen nt va de :S
fast i början av kvällen satt jag vid datan, men sen skulle vi äta så hjälpte till lite :P haha xD
sen fick jag o min lille syrra lust att sminka oss xD, haha vi hade så jävla tråkigt så de va tyyp de ända "roliga"
man kunde göra -.- :P
Jag sminka mej till fjortis, och Tuva till emo? tror jag :S haha
kommer bilder sen, fast hann nt ta bilder på Tuva, för hon tvätta bort de tyyp på en gång :/
men får se mej :$ hehe
Så att alla vet så är de driv bilder!:)

Måste bah imortera (stavning) in bilderna i datan så bilderna kommer i nästa inlägg :)

och förästen så vet jag nt va som va mysigt mäh kvällen men aja :S x'D hahahahah!!

pusshej:*

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0