Nä men kolla vilka som är oss mej ;O

tjeeeeeeeeeenaa bloggen!:)

Gissa vilka som är här..;O

Nalle,Smed och Alex
Om ni undrar vilka de är, som jag tror att ni undrar, så ska jag berätta de :)
Nalle är/va min tränare, Smed spelar osso innebandy och känner både min halv mamma och min pappa :)
Min pappa och Smed spelar i samma lag tror jag :S haha :P
Och Alex är Nalles son :P
haha så dom sitter tyyp i köket och lyssnar musik, och pratar "vuxen snack" :P
Alex och Marcus kollar film i vardagsrumert tror jag, och jag sitter på mitt rum mäh datan och lyssnar på musik, Ronja sitter nog vid datan i sitt rum, Tuva sitter vid sin data, och lilla fenix sover :)
ah och så tror jag att min hund sover :P xD haha :P


imorron kl.07.00 har Helena (halv mamma) sagt att vi ska ut o springa, eller hon har lovat mej :)
Jag gillar att tyyp springa och så :P haha
sen efter de så tar nog hon och jag en dusch, och sen drar vi till grönan :)


hejdå! ;*♣

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0