ska till Norge på söndag så kommer nt blogga:'(

hej bloggen!

Har kommit hem till pappa nu, han är på jobbet men kommer och hämtar upp mej 14.00:)
Sen blire väl sjukhuset resten av dan :/
Men pappa skjusar hem mej sen till mamma, så jag kommer till Bålsta igen :)

På Söndag åker jag till Norge, så jag kommer nt skriva på en vecka :'(
Och de värrsta av allt.. FÅR NT SMSA!!!! för att de är såå dyrt i Norge, ni vet ?
Så kommer tyyp dö!! :S
men de första som jag ska göra när jag kommer hem är att smsa, och sitta vid datan :)
Och då ska ni få lite bilder från Norge :D
trevligt va ? ^^ haha

Förlåt att jag nt skrev mer igår men de blev lite bråk mellan mej och mamma som vanligt så fick nt sitta vid datan :/.



kraam!♥

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0