Varit mäh Ch!!

heej bloggen!

De är sjukt varmt och skönt ute idag:) tycker nt ni de?

Idag har jag varit mäh sötaste Ch :)
Hade as kul!
Haha vi va tyyp vid en lekplats, och då kom de tyyp små starande ungar som va as äkliga.
Dom tyyp kom fett nära och tyyp tog på en :S
haha nt kul, och så va dom läskiga som fan, och man hörde nt va dom snacka om.
Dom va tyyp polska.
Sen träffade vi Amanda, men sen så blev hon tyyp sur på oss:(
de va ju nt riktigt så vi hade tänkt:/
men hoppas de nt är så länge.

Jag kan lägga ut en video klipp på dom där ungarna, men Ch har den bästa, så måste träffa henne igen snart, och få den :)
De va min dag :) vet nt va jag ska göra ikväll.. men de märker vi sen:)


OBS! ni har väl nt glömt att läsa lite "Blondin skämt" ?
hhahahahah xd



kraam!♥

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0