Läs min dag på sjukhuset!!

heej, idag har jag varit hemma själv, bah för att pappa jobbade.
Ska ju igentligen va hos mamma nu, men jag åkte ju akut till sjukhuset igår, för att hela benet svullnade upp, och de blev blått, och allt:/ och så gjorde de AS ont!!
Har jätte ont nu också, men får se om vi åker in idag.
fast vi stannade nt så länge på sjukhuset igår, den blåa färgen höll på att gå bort, och svullnaden lika så,..
så, vi åkte in dit, och när vi kom in, där man tar nummerlapp, och man ska betala, så satt de tyyp skit många, och jag och pappa vi bah "SHIT" :S
men när vi tog en nummerlapp, så va de bah 3 frammför oss, så vi bah, amen de här komme gå fort, men sen efter en timme va de vår tur!! tänk en timme!!
WTF!!, asså så va de jätte jobbigt, under den timmen, för de va en skrikande bebis som nt kunde hålla käften,
och en tjej, som kliade säg överallt, så man känne liksom lite panik att sitta där, men så satt de ia en kille som kanske va 10 år ?
aja iaf, så hade han skrapat upp hela foten!!, så man såg fan skelettet :S
och när han fick komma fram och betala så frågade hans föräldrar hur lång tid dom skulle vänta.
och läkaren sa i 6 TIMMAR!!! :O
och de va då jag och pappa tänkte vi åker hem:S hehe
men vi stannade och väntade på vår tur, och när i kom fram så pratade vi lite, och så, och hon bah, hur är de i knät nu få??, och jag bah tyyp as ont, och kan nt röra benet, och har ingen kännsel i övriga benet:S
och då sa hon att de nt va så bra, som nog nog förstog själv :P
sen frågade pappa hur länge vi skulle ått sitta och vänta, och hon bah asså de kommer in ambulanser hela tin, så dom hade liiite körit, men hon bah men räkna mäh att sitta i 12-14 timmar.
jag och pappa bah kollade på varann,han bah ska vi sitta heeela natten??
hon bah ja.
och han bah men då åker vi hem, nu så kommer vi in akut igen sen om de blir värre, hon bah, men hon har ju ingen känsel i benet, så de är nt så bra, men om ni ska åka hem så ta de lugnt.
och vi bah, ah.
och sen åkte vi hem..
men kunde tyyp nt sova för jag hade så ont, men de löser väl sig snart hoppas jag:S
Men jag vet nt om jag hinner/orkar blogga imorron, men ska va på sjukhuset 15.15 så jag hinner väl skriva nånting ;)
men nu ska ja gå och lägga mej, är hur trött som helst:/



kraam!♥

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0