Paniken på sjukhuset :OO

tjeenaa,

har kommit hem från sjukhuset nu, ska berätta allt!


det började med att jag åkte mäh 07.30 tåget härifrån Bålsta.
och när jag kom fram ti Jakobsberg så hämtade Helena mej, (bonus mamma).
sen åkte vi till jakobsbergs sjukhus, och dom skickade vidare hos till "KS".
och hela bil resan dit va hemsk, va va fruktansvärt nervös, o visste nt var jag skulle ta vägen.
men till slut kom vi fram, och då fick jag säga mitt namn, och så gick vi till vänntrummet.
jag va fortfarande 7kt nervös, men efter kanske 5-10 minuter, så kom läkaren.
och då fick jag gå in i ett rum, som jag skulle vänta på att en annan läkare skulle komma.
och när han kom in så blev jag helt plötsligt yr och kallsvettig, hörde mest mummel, och jag fick tyyp panik!!, så jag fick tårar i ögonen och.., ja.. jag vet nt va som hände:O
men nånting iaf.
sen kollade han lite o sa att jag skulle vänta i 2-6 veckor på att få magnet-rönken, asså tänk 2-6 veckor!!!
sen åkte jag och Helena hem.

de va min dag, imorron ska jag till sjukgymnasten, så får väl se va hon säger :P



kraam!♥

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0