ska till mamma imorron!

tjäna bloggen! :D

ska börja bo hos mamma varranan vecka igen :D eller bah under sommarlovet, sen vet jag nt hur de blir..
har 7kt trött.. :P
hoppas de blir fint väder imorron så man kan bada :D (Y)
men om de är nån som vill va i veckan så ring eller smsa (A)
fast på Måndag så ska jag va hos sjukgymnasten tyyp vid halv 3, och sen på Onsdag så ska jag till sjukhuset men annars så kan jag tyyp alltii :D
men om jag nt skriver mer idag, så skriver jag mer imorron.
och jag vet att jag har grymt dålig uppdradering men har tyyp nt tid o nt blogg lust hela tin heller:/ men ska börja skriva mer under sommaren och fortsätta mäh de! :D
eller ska försöka mäh de iaf..

kraam!♥


Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0