HaHa!! ni måste bah läsa!!<3

chacha bloggen

asså förlåt att ja inte har skrivit på jätte länge. men har haft så mke i skolan som har hänt och sååå...
går tyyp på möten varje dag,de är tråkigt men jag vill inte att de ska fortsätta.
aja nu pratar vi om nått annan som är mke roligar:D
hmm... vad ska jag skriva..??
ja..jag vet:p, jag kan berätta lite om min dag.
de började väl me att jag vakna som vanligt och gick upp o fixa mej lite,
sen åt ja en macka och drack varm choklad:D mm... gott gott:D!!
sen åkte jag te skolan och träffade
pj och HM, eller jag träffade ju många andra men dom träffade jag tyyp först tror ja:P
ja...de va tyyp de, fast de jag inte har berättat va när vi hade trädslöjd, haha de va skita kul!!
haha de började tyyp me att alla kom in och tyyp inga hade skor eller penna, så vi skulle gå o hämta de.
sen när vi kom tebaka så satte vi oss.
jag satte mej vid hanna o mathilda och va bah hade as kul:D kolla vi tyyp limmade på våra händer och satte på träflisor eller vad de nu heter,:P
sen vat ja inte vad som hände. haha jo, de va att vi skulle vilja kasta träflisor på danne.:P haha men vi fick alldrii chansen. men efter ett tag så kastade vi iaf o han bah såg fett rolig ut!!!!.
haha sen tyyp när han hade tagit bort de han hade i håret så kom mario bakifrån o kastade träflisor på mathilda och hela asså då menar jag verkligen HELA!!!!! håret fullt me träflisor.!!!!!
jag tycker synd om dej mathilda.
så vi höll tyyp att ta bort de i tyyp 20 minuter:P haha

men men skriver mer i morron tror ja.:)
hare bäst!<33 pusspuss♥

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0