om imorrondagen!

chacha bloggen!

jag vet tyyp inte vad jag ska skriva om å de får bli lite om vad jag ska göra imorron.:)
jag ska väl vakna tyyp vid halv åtta eller nått sånt, sen går jag upp o fixar mej te matchen och åker te innebandy hallen så jag är där te nio.
ska träffa Amanda där så ska va vänta te matchen börjar:D
åhh shiit va ja känner mej taggad men så är de imorron matchen är och då kanske jag inte är taggad.. ja.. asså så tänker jag alltii tyyp men de gå oftast ganska bra!:D de är ju bra. (:
ja sen efter min match så spelar P-95 så ska kolla lite på dom me Amanda och kanske nåra andra osso men vetinte vilka som kommer stanna:P
ah sen blir de väl att man åker hem och chillar.
kanske smsa lite (haha som vanligt då tyyp;P)
men skriver väl mer imorron när jag kommer hem från innebandy hallen. (: godnatt alla söta människor!<3
hare bäst!<33 pusspuss♥

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0