ska ut och va me världens bäst jenny:D<3

chacha bloggen!

jag tänkte bah slänga in ett inlägg innan jag ska te Jenny.
haha vi ska ha fett kul:P vi ska börja me att gå och äta pizza, och då ska vi leka fjortisar, haha vi ska ha tyyp 10 lagger smink och allt:p haha nice nice va??...
och sen ska vi gå hem te henne och kolla på "män som hatar kvinnor" och äta gooodiiss:D hhaha så jävla bäst vi är asså:)
och för ett tag sen så va vi i entrum och de va tyyp helt dött där:p haha asså lovar de va tyyp bah nåra som jobbade där:p
men iaf så satte vi oss på en bänk och då kom d tyyp en mamma och ett litet barn som tyyp kanske va 1 år elleh nått:p haha och de där barnet va så JÄVLA gullit:D!!! asså jag och jenny satt tyyp och dog av hennes söthet:$ haha men men ska sova hos jenny inatt så skriver nog nt mer idag men imorron skriver jag som fullt assa. jag lovar, jah ska berätta allt vi har gjort som vi ska göra ikväll:D      (Pss... Glöm nt att släcka alla lampor ikväll!;P)
hare bäst!<33 pusspuss♥

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0