är hemma o de är grymt varmt ute! :D<3

hej alla sötnötar som läser min blogg! ;D
har varit ute ganska mke idag för de har varit extremt varmt ute o de är as skönt!! :D
fast ibland blir d bah jobbigt om man ska göra nått x)
imorron ska jag gå utan smink till skolan :S
shitttt kommer tyyp döööö!!!! :O :SSSS
men om jag gör de så kommer ja få en klubba av vår lärar asistent eller va de nu heter, ni vet såna som är mäh klassen så att de blir lungt o tyst o så... men d funkar nt alltii så bra, men aja xD haha
hade redovisning om tyyp planeter idag xD haha jag o helena fick G så de va ju bra! :)
men nu ska ja passa på att va ute en stund till innan ja ska sitta vid tv:n o kolla hockey 8)
ett chill 8-) men nu har ja nt tid att skriva mer :/
skriver kanske mer efter hockeyn eller nått sånt xD
hare alla söta, kissessss♥

 haha snacka om att spegeln är smuttsig xD♥

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0