förlåt...

shit, förlåt att jag nt skrev imorrse men hade verkligen nt tid :s
försov mej lite så hade jätte brottom:( men nu har jag tid att skriva lite om dagen :)
de började mäh att jag vaknade o gick upp o klädde på mej o sminkade mej osv.
sen gick jag ner o åt frukost eller jag åt tyyp inget tror ja :P men iaf så va jag as trött o de är nog
"dagens humör"
sen åkte jag till skolan o hade flex, de är as tråkigt bah för Helena nt är där:( hon är i Finland o hon kommer ju tyyp hem nästa vecka :( stor saknad till henne<3
sen hade vi tyyp språk o de va ju nt roligare de:/
så satt tyyp där o tyyp somnade xD
sen hade vi tio minuters rast o på rasten hände väl nt så mke ...
sen hade vi bild o jag kan verkligen nt rita så jag kommer tyyp få IG i bild så att alla vet xD
fast jag frågade läraren idag å han bah, nej du kommer nt få IG, men tyyp G iaf :/ men alla andra i klassen kommer tyyp få VG+ eller MVG, så känner lite press (stavning) på mej :s
sen hade vi lunch å då satt jag mäh, Mathilda, Hanna, Maria och Carro :)
o sen gick vi o tyyp hade rast i en timme, sen hade vi svenska, o då skulle vi tyyp få en bok av läraren som vi skulle läsa på tyyp 3 veckor!! :s jag kommer nt hinna för jag har tyyp dyselixi (stavning) så jag fattar nt va jag läser :( men iaf så fanns de två böker att välja på, men alla ville tyyp ha samma, o de fanns tyyp bah 9 böker av den så vi fick lotta. o som vanligt så har jag sån jävla otur i de, så fick nt den boken jag ville ha:( så då blev jag lite besviken.. men Maria ska tyyp låna den till mej imorron eller när de nu va :) så ett tack till Maria:)
bökerna heter, I taket lyser stjärnorna, och Björn xD haha
o jag ville ha I taket lyser stjärnorna för jag har sätt filmen o den är så jävla sorlig (stavning)..
men jag fick den nt så ah... haha xD
på baksidan av boken som jag skulle läsa står de...

"Vem var egentlingen den döde mannen?
Vem spionerade på John i skogen? Vad har hänt Johns storasyster Maria som försvinner en stormig och regnig natt?
John, snart 14 år, såg fram emot ett slappt och härligt sommarlov. Men det som började så bra i skogen vid Dalälven förvandlas snart till en mardröm."

haha jag har tråkigt så skriver så mke jag kan xD så jag har nått att göra iaf :P
sen när klockan va 13.50 så slutade jag, så den här dan har gått ganska snabbt :P
när vi hade gått ut ur klass rummet, så skulle Maria kolla om bah säg skolsyster va där, men de va hon nt så vi gick hem o på vägen så hade vi tyyp jätte kul :P eller de kanske vi nt hade men jag skrattade iaf... fast om jag tänker efter så skrattar jag tyyp 24/7 annars också, så man vet aldrii me mej xD
nu är klockan 16.12 så snart ska jag äta så hinner jag vila lite innan träningen börjar.
ska kolla om de är nån som kan träffas, kanske pj??
men vi får se, men skriver väl mer sen, ska kolla fb lite snabbt bah sen ska jag stänga av datan.
men innan jag gör de o avslutar de här inlägget så ska jag bah säga att nästa vecka på Torsdan och Fredan så har jag ju ledigt från skolan, o på Torsdags morronen åker jag till Falun för att spela cup:) (y)
as nice ju:)
längtar som fan, ska bli jätte kul!!D
hoppas vi vinner massa nu då ;)♥
men de jag tänkte komma till va att jag kommer nt kunna uppdradera bloggen så kommer tyyp ta en lite blogg paus i nåra dagar:/
kommer väl hem på sönda kvällen eller nått sånt, och då ska jag packa upp och så, så kanske nt kommer skriva då men vi får se om jag orkar :) jag hoppas de iaf :).
men om jag hinner skriva på morronen på Torsdan så är de ju bra :) haha men nu vet jag nt va jag ska skriva mer...
men jag försöker skriva så mke som jag kan innan jag ger mej bort till Falun.
men nu ska jag äta å vila lite så jag är lite piggare tills träningen börjar xD
pusspuss♥


Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0