imorron blir de att träffa kompisarna :D

tjeeena! :D
fick nt gå till skolan för pappa idag, för att han tycker att jag ska vila mitt knä så mke som möjligt, men jag vetifan -.-, men imorron så ska jag till skolan o träffa mina kompisar :D och sen efter skolan så har jag väl brottom hem tror jag :S haha eller jag vet nt, men jag slutar halv 4 tror jag och så tar de tyyp en timme hem, och min syrras basketlag kommer o jag vill nt att dom kommer in i mitt rum för de är otroligt stökigt :P haha
ehh... har varit på HM idag o prövat lite kläder som min bonus mamma ska köpa imorron, hon jobbar där så de är tyyp därför :P
och hon får ju tyyp lite rabatt när hon jobbar där, men jag kommer nt ihåg hur mke, men de är skit samma:P
men besök www.brunettzz.blogg.se så blir jag jätte glad, för de går nt så bra nu, har tappat jätte många besökare :'( nt bra :'/
men nu har jag inget att skriva men bah för jag har tråkigt så kan ni få höra vilken slags musik jag lyssnar mest på :) fast jag lyssnar på annat också men tar bah lite techno, house music o sånt :) såå.. lyssna och njut (AAAA)













Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0