knät :/

hejhej!:*,
sitter hemma o msnar lite o så... de går verkligen superbra mäh min o PJs blogg :D (y)
www.brunettzz.blogg.se fortsätt att besöka o följa :D!!
idag va jag ju på sjukhuset som ni visste om, o dom skickade vidare mej från jakobsbergs sjukhus, till Astrid Lingrens (stavning) sjukhus.
där kollade dom lite på knät o så, och så sa dom att jag skulle vänta ett tag till o fortsätta att göra de jag gör nu, så om 3 veckor så ska jag komma tillbaka dit så får dom se om de har blivit bättre, om nt så ska dom skära upp knät o kolla mäh en kamera i knät :S läskigt :S
men hoppas de blir bra :)
men nu måstejag städa lite o så -.- pussohej:*♥

Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0