ska äta snart:)

tjaa.... :D, jag ska snart äta så hinner nt skriva så mke nu mne ska skriva mer sen om jag har blogg lust, och nt har nått att göra xD
tänkte att jag skulle kunna skriva lite om men dag :).
de började ju mäh att jag vaknade som vanligt xD, o fixade mej o så....
sen åkte jag till skolan, o första lektionen är flex.
vi börjar alltii mäh de, alla dagar, alla veckor, alla månader, alla mornar osv.... xD
sen efter de hade jag drama, o de va fett kul:D eller kul o kul, bättre än att läsa nån bok xD
på dramat är vi bara halva klassen så halva klassen har vanlig svenska o andra halvan av klassen har drama, hoppas ni fattar, kan nt förklara så bra, men aja...
de började mäh att vi skulle sätta oss i en ring, o så fick vi lappar som man skulle tejpa fast i pannan xD
fast man fick nt se på lappen, de va bara dom andra som fick göra de, o man fick ju nt säga till varandra va de stog.. men de förstog väl ni osso ?... xD
ah men iaf så satt vi i den där ringen, o lossades att vi va föräldrar till våra barn som skulle åka på klass resa.
o då skulle vi ha möte om de, men de är där lappen kommer in i de hela..
som t.ex, Alexander hade tyyp "jag är jultomten" eller vad de nu va, o då frågade Tove (drama läraren)
när han kunde, om de måste va på sommarn för på vintern kanske de är fullt upp med allt?..
o han  vet ju nt va de stog på hans lapp, så man skulle tyyp gissa va de stog på ens egen lapp xD om ni fattar?;O
jag hade iaf "jag är gravid" o då frågade Tove när de gick bra för mej, o danne frågade vilken månad jag va i, och så.... xD haha men jag fattade nt va jag va xD jag är lite trög fattad xD
sen kom jag på de, :)
efter draman så hade vi en liten rast, och sen hade jag svenska o då har den andra halvan av klassen som nt hade drama när jag hade så de blir tyyp som ett litet byte xD
sen hade vi en liten rast till, och sen hade vi kontakt grupp tror ja xD
fast man gör tyyp inget där men iaf...,
sen hade jag SO, och då hade jag en data o jobbade faktiskt jätte bra :)
fast skulle jobbat bättre om Mario nt höll på -.-', men aja,
sen efter SO:n så va de dags för lunch, fick tyyp nån fisk o potatis,
sen efter lunch så hade jag matte, o de hände väl nt så mke så finns tyyp inget att skriva om de xD
och efter de så hade jag livskunskap (stavning). och sen va kl.14.50, så då va de dags att sluta :) de gillar vi (y) ;), sen träffade jag mamma i centrum o fikade lite och så.... men nu ska jag äta, haha och jag som nt skulle skriva så mke xD aja så blir de ibland.
men nu vet ni hur min dag har varit så har tyyp inge mer att skriva nu....
men skriver kanske mer sen.
pusspuss ♥ :)




Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0