varit på sjukhus idag :/

hej på er!, idag gick ja upp som vanligt o åkte till tåget o så...
sen när klockan va 11.00 ungefär så skulle ja hem, för att ja skulle till sjukhuset o kolla va som är fel me mitt knä:/
o dom sa tyyp att ja nt fick anstränga (stavning) knät o att ja skulle gå mäh krykor (stavning,
sen har ja fått tabletter som ja ska ta om de gör ont, eller asså de gör tyyp alltii ont men när de gör som mest ondast :P
ah de ska ja göra i ungefär 2 veckor o sen vet ja nt va ja ska göra :S
haha men på måndag har ja fått en ny tid till sjukhuset o då ska ja få de rönkenbilderna, men de är säkert ingen spricka eller så för ja har liksom nt gjort illa mej utan tyyp, ja.. ja vetifan men de blev väl när ja spelar innebandy.
men vad som än händer ska ja aldrii sluta på innebandy, aldrii någonsin!!!.. asså ja vet nt hur ja ska förklara mäh ord hur mke ja älskar de, de är tyyp mitt liv :$♥
men de värsta som kan hända är att ja ska operera mej, men de vill ja nt!!! :S
o om ja måste göra de så får ja nt spela innebandy på nåra månader så kommer tyyp att dö om de händer :S
o ja tycker ja faktiskt va jätte duktig.... ja skulle också ta blodprov, och... ja... ni som känner mej vet att ja HATAR SPRUTOR OCH SÅNT SKIT!!!!!!!
o jag tog den där sprutan eller va de nu är xD
är jag nt duktig??...
men nu ska ja leta efter dom där krykorna som vi har hemma nånstans :P
pusspuss♥


o innan ja avslutar de här inlägget så ska ni få ett bevis på att innebandy är mitt liv!!!!♥

jag kan ta skit
jag kan ta smärta
för jag har innebandy i mitt hjärta
jag kan ta svek med mod
för jag har innebandy i mitt blod
jag kan förlora ett öga
jag kan krossa en tand
men innebandy kommer alltid komma i första hand♥


Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0