varit på sjukhuset idag igen...

hejhej!:)
nu har jag precis kommit hem från en sjukt jobbig dag :/
de hela började mäh att jag blev väckt (stavning) av mina syskon :/
ah.. ni hör ju själva att dagen nt började bra,
men iaf så efter dom  hade gått till skolan så fixade jag mej lite o
sen åkte jag o min bonus mamma till dagiset för att 
lämna min sjukt söta lillebruur,
sen åkte vi till sjukhuset
som jag skulle till idag.
de visade ingen skelett skada på rönken bilderna
så jag blev as glad, annars så skulle jag tyyp behöva
gipsa (stavning) eller nått sånt :/ o de vill ja verkligen nt.
sen fick jag reda på att de harv blivit värre i knät :S,
så då blev ja lite rädd och nervös :S
dom sa att jag hade vättska (stavning) i knät som nt e så bra
så de blir 100% vila för mej i... 2 veckor tror ja,
så de blir ingen skola för mej på några dagar,
men om jag vilar, o nt stödjer eller vad man nu säger, ah.. på knät eller foten eller
benet, eller vad man nu vill säga,
så kanske vättskan försvinner av säg själv.
annars så måste jag tillbaka till sjukhuset o så ska dom sätta i nått i knät så dom
tar bort vättsakan,
men de är först då som dom kommer se vad de är som e fel, så ska kanske rönka igen o sen får vi se om jag är tvungen att operera :S VILL VERKLIGEN NT!!!!!! :'(
men helldre bler jag frisk i knät o kan spela alla matcher o träningar fullt ut.
så jag slipper att sitta på bänken,
men men så kan de gå om man tränar fast man nt får :/
så ett tips till ALLA som har problem mäh knät, överansträng de nt!! annars kanske de leder till operation, o... liksom.. vem vill de ??
efter de så satte vi oss i bilen, o åkte till skolan, så Helena (bonus mamma) skulle prata mäh lärarna lite och så...
sen tog vi hem liiite skolarbete som jag helst nt ville -.-
och sen så åkte vi till apoteket för att hemta nått slags skydd till knä
sen åkte vi till farmor o farfar o fikade lite:)
sen åkte vi hem till mamma för att hemta upp henne
hon skulle ändå åka till jakan idag så hon passade på att åka mäh medans vi endå va i Bålsta.
hon, jag, pappa o marcus skulle till ett möte, de va därför hon skulle dit,
men klockan va nt så mke när vi kom dit, nån gång på förmiddan kanske ?
aja iaf så kollade vi på avslutnings kläder till mej, så nu har jag köpt vita tygskor, en ljus lila tunika, vita thigts (stavning) och ett midje skärp (stavning)
sen åkte vi till jakobsbergs centrum o fikade lite och sen kom marcus från skolan,
sen gick vi till de där mötet :)
fast de sög, men ändå...
ah, o nu sitter jag här.. i min säng, o tyyp döör! :S
men de kommer bilder på mina avslutnings kläder här nere.
pussokram!♥

 kanske nt ser lila ut, men den är de, jag lovar :P


 ah dom...

 skärpet :)

 och skorna, fast de är bara en sko på bilden men aja:P


Kommentera här gullunge♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0