vilken stil passar mej mest?? ;O

hej på er!, vill ni veta va jag har funderat över ganska länga nu.... hur jag ska se ut.
eller asså vilken stil jag ska ha xD
haha de är svårt att förklara så nu ska jag visa några bilder som exempel.
fast meningen mäh dom bilderna är nt att jag exakt ska se ut så... utan kanske lite från varje bild eller så kanske jag nt ska byta stil.. men dom bilder jag visar tycker jag kanske nt är snygga.. eller asså jag tar dom bilder jag ser på olika hår/smink/kläd stilar, så ni får nt tro att jag gillar de jag visar, eller kanske vissa saker men aja nu måste jag ju komma nån vart så nu får ni tolka de som ni vill om ni nt fattar xD men för att jag ska kunna se hur ni vill att jag ska klä/sminka mej så måååste ni kommentera! så sätt igång nu..

för de första vill jag veta hur jag ska ha mitt hår...  kanske så??...

... ??

 hmm....?

asså de är sånt som jag går o tänker på... eller ska jag bli fjortis eller emo eller  hippie (stavning) eller så kanske jag ska ha tyyp teman.. asså de jag menar me de är att ena dan kanske jag är lite 80-tals klädd mm..
fast de kanske blir lite för mke mäh att ha de :/ åhh snälla hjälp mej nån..!!!

aja nu kommer sminket...  kanske nt ser så bra menmen...


...

nt direkt va.. ?

...

.. ja o vrf nt se ut som en liiten sminkdocka ? xD


ah de va lite exempel på de xD ahah nån som märker att jag nt är seriös..?? haha jag driver bara tyyp men har tråkigt så måste ju göra nånting xD
men nu är jag verkligen jätte trött så ska nog gå o lägga mej nu... pussogodnatt♥

Kommentera här gullunge♥
Postat av: Elin

Du ska inte bli fjortis i alla fall! haha xD

Men sminka dig ungefär så som du gör nu,det e fint! Jag tyckte att sån frisyr som Kelly Clarkson var fint,och det skulle nog passa dig tror jag ;D

puss<3

2010-05-07 @ 18:34:40
Postat av: victoria

haha okeej<33333 pusspuss

2010-05-08 @ 11:33:15
URL: http://helenaslillasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0